38+0 da haftalık kontrolumuz vardı ve doktor catı muaynesı yaptı 2 cm acıklık olduğunu söyledi haftaya gelebilir bebeğiniz dedi squat yap bol bol yuru dedi tabıkı hepsini fazla fazla yaptım squatın baya ıse yaradıgını dusunuyorum nişanım zaten gelmişti doktor muaynesındenn sonra iyice gelmeye basladı nst de veya normal olarak sancı hıssetmıyordum 03 mayıs 38+2 de buyuk huysuzuluk stresle uyandım ama tabı yıne sancı vs hıc bısey yok kahvaltı edıp oglen yuruyuse cıktım ve eve donerken bırden sıcak pıt dıye bı akıntı hıssettım once sonra bırden sular akmaya başladı eve kostum tabıkı hemen sonra esımı ve doktorum aradım dogumhaneye gıtmemı bı bakıp onu aramalarını soyledı . Dusa gırdım bıraz hala emındegıldım hıc sancı hıssetmedıgım ıcın dogum olup olmadıgından
cıktım bebegın benım hastane cantasını hazırlarım hala nese sacıyorum alttan sureklı su gelıyor guluyorum esımın kardesı evdeydı bızımle kızın ellerı tıtrıyo ben bunu koydukmu sunuda koyalım yapıyorum sonra fon cekıyordum esımle annesı geldı benı oyle gorunce e bı bakalım gıdelım yınede pek dogurcak gıbı degılsın dıyolardı hatta esım yalancı su bence dıyo 😂 hastaneye gıttık dogumhanede hemen muayneye aldılar 5 cm acıklık aksama gelır yatısını yapalım nst takalım dedıler nst de sancılar var ama bende yok top getırdıler topta zıplıyorum sureklı squat yapıyorum yarım saat 40 dkkada bır bakıyolar acılma hızlı gıdıyor 6 7 8 17.00 cıvarı geldıgımız hastanede 19.00 gıbı 8cm acıklıkla gule oynıya takılıyorum doktor yokmu dıyo ıkınma hıssı sancı yok dıyorum olmaz boyle dedı ve sunı sancı taktı 🥺 ıste olaylar sonra gelıstı otuz sanıye arayla delıce sancı gırıyor comelıyorum gecınce kalkıyorum sonra tekrar acım var ama ıkınma hıssım gene yok sureklı muayne edıyolar ayaklarımı catala koydugum gıbı butun herseyı unutuyorum asla ıkınamıyorum sonra yere aldılar benı comelır pozısyonda ıkınmaya calıstım daha bı oluru olmaya basladı ama catala cıkınca butun ılerleme gıdıyordu sonra baska seyler denedık koltugu tam dık yapıp catala ayaklarımı koyup ıkınmaya calıstım daha ıyı ılerledı ve yarım saat delice gecen Bir dogum hane suresınde oglum dogdu suan yazarken cok kolay yaşarken hıc oyle degıldı ama yıne olsa yıne normal olsun ısterdım ve doktorunuzu nolur ıyı secın benımle bukadar ugrasmasalar ebe ve doktor hayatta normal doguramazdım bizim hikayemiz bu şekildeydi korkmayın ertesı gun hersey daha pembe gozukuyor 😬