Ilk basta doktor bana da öyle demişti hatta baya tedavi olmadan nasıl hamile kaldın bu şekilde düşük ya da erken doğum yaparsın demişti. Başka doktora gittim ben öyle bir şey göremedim sadece rahmin ters ama ileriye doğru duzelebilir dedi 😊 Çok şükür şuan 35. Haftadayım bir sıkıntımız yok gayet sağlıklı bir şekilde bekliyoruz 🙏🏻🙏🏻