Neslihan__33 Korkma canım. Bende 35+6 yım, gittiğimde doktorum bir miktar suda azalma olduğunu ve plasenta kireçlenmesi olduğunu söyledi ama haftasına göre bunları yaşamamız normal dedi. Yalnızca fazla su tüketmeye gayret göster günde 3 litre en az hem ödemin de olmaz. Ben haftada bir gidiyorum muayeneye sezaryenim ve erken doğum riskim var, senin herşeyin normalse o yüzden 10 gün sonra gel demiştir. Hayati bir durum olsa müdahale ederlerdi merak etme ☺️