shdemir aynen her doktor bir değil dediğiniz gibi. Benim doktorumda daha ilkgörüşme de en ideali normaldir artık daha kolay yöntemleri de var demişti bize. Tabi bu durumu konuşmak için erken diye de belirtmişti.
Nursem bence siz en kısa sürede başka doktora da görünün ki bazen dotorlar sezaryen diyip yeterli açıklama yapmıyorlar. Mesela bir komşumun plesanta yaşlanması varmış devletteki doktor üç-dört gün sonraya tarih vermişti oda şüphelendi özelde başka birdoktora gitti , ikinci doktor acil ertesi gün sezaryen e aldı çünkü plesanta çürümeye başlamış bebeği kurtarmalı diyerek yeterli açıklmayı her doktor yapmıyor, başka birine de görün ki hemen karar verme