Merhaba bal anneler 😍 benim ikinci hamileliğim 15 haftalığa girdim bana kız dediler rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın dileyen herkese nasip etsin
Ahiretlik isim olsun istiyorum bana onerebileceginiz güzel isimler var mi simdiden teşekkür ederim🥰🤎