Ben kimsenin ismini koyma taraftarı değilim ne kendi ailemden ne eşimin ailesinden. Bu büyüklerin ismini koyma olayı bana ters geliyor. Annelerimize ve babalarımızada açık açık söylüyorum en sevmediğim şey büyüklerin isimlerini koymak diye 😂Koyanlara saygı duyuyorum herkesin kendi düşüncesi ve isteği 🤷♀️