Semrarass1 40+6dayiz hala gelmek bilmeyen bi bebek var 😂 ve doğuma dair hiç bir belirti yok 😥hee bu arada kizlarrrr doğuramadım diye post açan doguruyomusss bizde şansımızı deneyelim dedik 🤣🤣🤣inşallah işe yarar 🤲🤲🤲
Poyraz_04 Semrarass1 Erkek çocuklar geç gelir diyorlar. 😄 Sizinkinin cinsiyeti ne acaba? Bende korkuyorum acaba benim ki de bu kadar geç mi gelir diye.🙈
Semrarass1 12g45ge öyle ama ister istemez korku oluyo insanda durdukça sanki sıkıntı çıkacak gibi geliyo 😞
12g45ge Semrarass1 insallah bisey olmaz ama hep miladi gecti diyolardi diye piskolojim bozulmuştu doguracagima inanmiyodum sezeryan diyolardi suni sanciyla oldu 1 hafta dogduguna inanamamistim
NisaMomy Semrarass1 Bende hala doğuramadım🤣 39+4 salı günü suniyle alcaklar 😳çık kırkıyırım🥺kendi gelsin diye bekledik gelesi yok hanfendinin🙄🥰
MerveLiva NisaMomy benimkide öyle pek nazlı😁bende yarın 39+5 olcak kontrolum var inşAllah doğurup gelirim suni vermek için ne kdar daha bekleniyor acaba bazende okdr sancı oluyomuş açılma olmuyormuş enteresan 🤷🏼♀️
Semrarass1 NisaMomy banada suni sancı dediler bende korkuyorum ama inşallah korktuğumuz kadar zor değildir 🤲😍
MerveLiva Semrarass1 ayy okadar bekleniyor mu ya offf 🙈🙈🙈 benim kızda çok nazlı 39+4teyiz gelmek bilmiyor
Semrarass1 MerveLiva kızlar tam gününde doguyoda erkekler 10 gün geç doğar diyolar 😂 sağlıcakla alırız kucağımiza inşallah 🤲😍
NisaMomy MerveLiva evet canım Bende suniyi alıp açılma olmamasından korkuyorum inşallah kolaycacık doğururuz🙏
MerveLiva NisaMomy ayy NisaMomy ay gece nişanım ve suyum geldi 1cm açıklıkla hastanedym şuan şaka gibi🙈