Gd1992 canım banada dokunmuştu bu ilaç,sağlık ocağı ücretsiz vegaferon veriyor .vermese bile doktor yazınca çok pahalı değil ben bu ilaca geçtim rahatladım üstelik sabah aç karına alıyorum bazen portakal suyu ile.doktoruna bi sor istersen.çünkü bu ilacı doğumdan sonra bile kullanacaksın dedi bana doktorum