-sldtnc_ Merhaba hanımlar bezmialem hastanesine gidiyorum ilk günden beri 32 haftalık gebeyim doğum ücreti ile ilgili bu haftalarda bilgi vermiyorlar acaba orda doğum yapan var mı veya fiyat alan bilgi verebilir isiniz bu arada doktorum Mehmet serdar kütük
Esraremziburak -sldtnc_ bende suan aynu durumdayim 33 haftalikken fiyat aldim normal dgm 4000 tl dediler benim dr da ayni doc dr mehmet bey siz ne yaptiniz acaba orda mi dogum yaptiniz fiyat aldiniz mi ne kadar doguma kim girdi bu 4000 tlye mehmet bey girmiyosa neden bu kadar pahali