eylul-35
İnan bana doğum şekli önemli değil yeter ki ikiniz de iyi olun.Bazen şartlar bizim istediğimiz doğrultuda ilerlemiyor maalesef, o zaman da hayırlısı diyip tevekkül etmekten başka birşey gelmiyor elden. Sana da bebişine de Rabbim sağlık sıhhat versin.Huzurla, mutlulukla kucağına alırsın inşallah. 🙏🏻🌷