Busra_34 tamam duşa girmek ayrı bi konu ama oturmak farklı olsun siz vebal almayında çünkü o kadar doktorada gidiyoruz vs hiç oturun denmiyor bol yürü ılık suyla duş al deniyo uyarmak istedim sadece bişey olsa üzelmek istemez kimse doktoruna sormadan bişey yapmasın bende kötü niyetle demiyorum annneme yapmışlar bebegini kaybetmiş aklımda kaldı duyunca söylemek istedim🤷♀️