Çok merak ediyorum tek banamı saçma geliyor diye.şimdi haftalık bebek şu kadar bebek bu kadar diyor ya forum.Anlamsız sebzelerle örneklendirmiş saçma geliyor bana.size gelmiyormu?geçen hafta patatestik bu hafta dolmalık biber.e aynı hemen hemen bunlar.havuç ne yaa..,pırasa nedir 🤣🤣🤣