Kızlar merhaba 2, 5 ay önce kürtaj oldum boş gebelik sebebiyle, kürtajdan 35 gün sonra adet olmuştum sorun yok yani. Bu ay da 4 gün geçti hala hiç bir belirti yok, idrar testi yaptım 3 gün önce negatifti. Kan verip baktırmak en doğrusu ama korkuyorum yine üzülmekten.. Kürtaj adet düzenini etkiler mi başına gelen var mı? Ya da idrarda çıkmayıp pozitif görenler oldu mu?