GoncaNur35 açıkcası Taner bey var Murat bey iyi doktorlar diye biliyorum bi kaç kez gittim ilgili iyiydiler ama ikidir hastaneyle ilgili iyi şeyler duymuyorum Facebook’ta Antalya kadınlar klübü diye sayfa var biraz araştırdım cok sıkayetci var ebelerinden hemşirelerinden odalarından herseye para istemelerinden ne kadar doğru bilemiyorum iyice araştırın umarım iyi bir doktor ve hastaneye denk gelirsiniz ben suan ofm Akif beye gidiyorum memnunum şimdilik