Nesomer Ipek3427 biz 17 olduk hala kusuyorum hala koku hassasiyetim devam ediyor ve bu beni gerçekten çok yoruyor. Eşim çıkıp gezmek istiyor ben uyumak istiyorum 🙈🤣 ne zaman geçecek diye heyecanla bekliyorum
isminaz 15-16 arası doktora giden var mı ne gibi kontroller yapılıyor (kan,usg vs.) 3 lü test yaptıran var mı ? Sizce önemli mi ?
Bushra isminaz ben geçen hafta gittim. Hiç bir test istemedi. İdrar yolu enfeksiyonum geçmediği için idrar tahlili yaptı sadece.
Zeynep24 isminaz bende 16.haftamda gittim cinsitiyetini söyledi balık yemediğim içim ilaç verdi sadece herangi bi test istemedi
Ipek3427 isminaz önemliymiş bebeğin down sendromlu olması durumunda yapılıyormuş ama ben daha gitmedim
Dlktpl Masallah kozlarmsorununuz yok ıns da olmaz benım ıkı hftadır kanama sorunum bar dr cok cıddı dedı yatıyorum
Dlktpl Ipek3427 plasentanın rahım agzına yakın oldugunu söyledı oda yapmıs olabılır baska seylerde dedı cok sebebı bellı degıl ıkı kese arası kanama alanım var