Irem_duz benim de ilk gebeliğimde 36. haftadan sonra hiç kilo almadı bebeğim suyu çok azalmıştı, 38+3 te sezaryene alındım, aslında 12 saat bekletti hastanede doktorum normal olması için ama açılma olmadı, suni vermek istemedi bebek strese girebilir risk olur dedi ben de sezaryeni kabul ettim, 2950gr doğdu oğlum, gayet sağlıklıydı kuveze gerek kalmadı