Kızlar merhaba, 15+1 olduk bugün normalde de mide bulantım çok olmuyordu ama karnımda şişkinlik vardı sağa sola uzandığımda döndüğümde ağrım olurdu anlık, aç duramazdım sabah açlığa uyanırdım şu an hiç bir belirtim yok karnımı gergin yada şiş hissetmiyorum ağrım kanamam hiç yok yani hamile değilim gibi korkuyorum bebeğim iyi midir diye doktora bir hafta sonra gideceğiz