?
Seray123 ben
Seray123 çok tatlı olduğu için magosit e geçtim aynı etkideymiş ıkisi
Seray123 bennn sanki etkisi cabuk gecio geceleri cok agrim sizim oluyor
Ben💃🏻
Mdelaaal ya çok tatlı geliyor bana suyla karıştırıp içiyorum ama bayıyor 🙈
Ben
Ben 😊
Ftrhn çok tatlı geliyor bana bayıcı şekilde sizde de öyle dimi🙈
Seray123 aynen meyve suyu gibi 😊
Seray123 kesinlikle aşırı tatlı ya
Seray123 soğuk suyla güzel oluyor biraz daha 😂
☝ ben
Ftrhn denicem yarın 🙈🙈😊