Oncelikle bunu okuyan tum anne adaylarina rabbm bi sancida kurtarsn hepinizi saglikla bebislerinizi kucaginza almayi nasip etsn ♥️
Herzman burda okudugum postlar kimi zaman bni motive etti kimi zamanda korkuttu ama merak deil mi hep okudm simdi sira sizde😬 Nisan 11 de gelen minik kizim LİNA ♥️
Ben hamileligimi 6. Haftamda ogrendm ve 19.20. Haftaya kadr hersey guzel gdiyordu lakin bn yurtdışına esimin yanina geldgmden beri buranin yemeklerine alisamadm Zatn hamilelik boyunca bulantilarim kusmalarim olmustu Belki de bu yuzdn dir . Gun boyu kusup ac kaldigim gunleri ii bilirm kahvaltıyla hep beslendm Et lerden mahrum kaldim helal marketler vardi ama yapamiyordm zatn tadimlik yapar atardm cope bu yuzdn demir eksikliginden bayildm disarda hastane gdencede kan degerimin 8e dustgnu sylediller tabi snrasi ilac la tedavi gordm zatn kizimin olacigini hastanelik oldugm gun ogrendm 😂cok degisik cnki hep erkek hissetmistm
Gel gelelm dogum anima 40. Haftamda kontrole gitmistk esimle cati muanesi oldum Normde doktorm her ayda alt muane yapardi ama bu biraz agritmsti snra ewe geldm ve nisanimin geldigini fark ettm tabi int den bakarak nisan oldugunu anladm cnki muanedn sonra kanama olmasi normalms dedi doktorum fazla olmamasi sartiyla . Neyse sakin olmami agrimin 2 saatte bi geldignde dus al panik yapma falan demisti Bebek hareket etmiyorsa ve fazla kanaman oldugunda hmn gel demisti o gun sabaha kadr 10 . Dk 2o dk arasi sancim oluyordu
Sabah 6 da esimi kaldrip dayanamdgmi syledm cnki adet sancisindan biraz fazlaydi agrm 5 dk da bi geliyordu . Hastaneye gittgmde tekrar catala girdm 1 cm aciklik var dedi sancim oldugu icn odaya aldilar bni korona da vardi ozmanlar bnm kaldigm odada bnle beraber 3 kisiydik onlar dogum yapmisti biraz tedirgn oldm kndim icin bebgm icn baska oda istedik ama heryer doluydu sanki hepimz anlasmstik ogun dogum yapacz die 😊 zatn oda da kalmadim uzanamiyordm oturamiyordm hep yuruyus yaptm koridorda. cok ilgilendilrr sicak dus aldirtilar bna kuvete koydular masaj yaptilar Sabah 7 de gittgm hastanede aksm 20:53 de Dogum oldu.4 gun kaldm hastanede. Suan 55 gunluk kizim cok sukur atlattik demem su ki agrisiz zahmet olmaz kadinz biz cennet biz annelerin ayaklarinda dir demiyorlar bosuna rabbm yardim ediyor hatta unutuluyo da Dua edin bol bol rabbm hic bir annenin kucagini bos birakmasn İns 🤲🥰