Meralaltindal 38+6 haftalık hamileyim. 3-4 damla kan geldi ve kasıklarıma agrı girip çıkıyo. Doğum başlamış olabilir mi kızlar çok heyecanlıyım🤰🤰???
Gamzedngdn Meralaltindal çatı muayenesi olmuş muydun canım haftan uygun kanaman olması başlangıç belirtisi diye biliyorum darısı bize 37+3 olduk 😃 allah bir avazdan kurtarsın 🤲
Gamzedngdn Meralaltindal bende oldum da çatı muayenesinden ne kadar sonra geldi nişanın acaba onu merak ettim kuzum 😃