Hanımlar ilk kez başıma geliyor şimdi hastaneden geldim ultrason da bişey göremedi hormon verdik kan testi yapılacak sonuç 2 de çıkacak ama huzursuzum çaresiz beklemek çok kötü başına gelen oldu mu leke geldiği halde hamileliğin de sorunsuz devam eden oldu mu karın ağrılarında başladı şimdi lütfen bişey söyleyin