Duygu4444 hamileliğin başından beri bende çekiyorum enfeksiyonu 32 haftalık olduk hala var. Antibiyotik,tek içimlik toz,bol su içmek bana fayda etmedi. duşta kendi yaptığım sirkeyle suyu yarı yarıya karıştırıp dıştan özel bölgeyi yıkıyorum, sanki biraz fayda ediyo