Kızlar ilk doğumum nisa da oldu ama memnun kalmadım. Başarı hast arkadaşlarım yaptı onlrda memnun kalmadı. Gerçekten memnun kaldığınız çok pahalı olmayan hastane arıyorm bayan dr istiyorum ama türkiye hst yda kolon gbi phalı hastaneler olmasın şu durumda bi doğuma 5 bn lira verecek gücüm yok birde muayne ücretlerini yazar mısınız