Gebeliğimi öğrendiğim andan beri sebepsiz yere yani hareket etmesem stres altında olmasam bile kalp carpintim oluştu. Doktorum Ferro sanal demir ilacı verdi ancak bir düzelme olmadı. Yatsam bile çarpıntılarim devam etti. Suan doğumuma on gün var ve hala carpintim devam ediyor. Bu şekilde çarpıntısı kesilmeyen var mı?