Doktora gitmen lazim belki ilişki günün denk gelmiyordur yumurtlamaya belki rahimde bir sekil bozukluğu falan vardır belki tüplerin topalıdır belki pko oksundur belki hormonların yüksektir tiroidlerine de baktır belki de sende herşey normaldir eşinin sperm sayıları kotudur ondan olmuyordur doktora gitme zamanın gelmis 1 sene olmus çünkü