Papi Hamile kalmadan önce lazere başlamıştım. Ama hamile kalınca yarım kaldı. Diğer bölgelerim için değil ama genital için nasıl yapmam lazım bir fikri olan var mı? Ağda kullanma lazer başa döner diyorlar. Jiletle kalınlaşır mı?
Yenianneadayi2208 Papi Bende lazere gittim canım ama ki hamileyken vücudumda olanda azaldı sanki sadece yüzümde tuhaf bir kıllanma oldu.Ne zaman doğum yaptım yüzümde çene kısmı coştu kalınlaştı ve yayıldı.Göbekte bir artış oldu.Harici diğer yerler gayet iyi yok gibi.Buna genitalde dahil.Sanırım yeniden yüzüm için epilasyona gitmem gerekecek.Baş edilecek gibi durmuyor 😭
Gul-08 Papi benim de yarım kaldı az seansım kalmıştı ama yine de çıkanlar oluyor, makineyle kısaltıyorum ben jilet, ya da kökten çıkarma yapmayın demişti gittiğim yer
Svd_ Benim de yarım kaldı fakat korkutulduğu kadar artış olmadı.kalınlığa göre Eldiven yada venüs jiletle kalınlaşma olmuyor
Papi Svd_ lazeri yapan yer uyardı sakın ha kökten koparmayın lazer başa döner o zaman diye. Ben de kararsız kaldım 😬
Svd_ Papi tabi herkesin tüy yapısına göre değişebilir. O zaman riske girmeye gerek yok jiletin kadınlara özel bi ürününü kullanırsanız hem artış olmaz hem de işiniz görülür :)
Imfromlastnight Papi evet bende yıllar önce yaptırmıştım kökten alma diyordu. Bende kalanları hep bu zamana kadar jilet yaptım. Ama hamilelik hormonu çok fena bişi. Kalınlaştı. Hatta göbek çizgimde yokken şuan bikaç tane geri çıkmış onlar da sert:/ doğumdan sonra artık yine epilasyona gideceğim:/ sizin de yarım kalmış zaten. Boşuna uğraşmayın jiletle yapın sonra devam edersiniz