buseyusuf27 Ozgee11 aynı canım ben bebek cantası aldım ustunde orjınal fıyatı yazıyor ama kasada ındırım oluyor ben ınternetden resımin fotosunu cekıp gtmıstım 120tl cantayı 79tl aldım valla cokta memnunum baya genıs ıcı falan
buseyusuf27 Ozgee11 pazartesı günü tüm ürünlere zam gelıcekmıs oyle dedıler magzada calısanlar suan aldık aldık yanı ben elektrıklı ana kucagıda aldım fıyatı ıyı ıken alaym dedm 😊🙈
Brcnn Ozgee11 çoğunluğu oluyo canım ben hatta e bebektr mağaza çalışanına sordum internet fiyatıyla mağaza fiyatlarınız aynı mı diye aynı demişti bana
Ozgee11 Cigdemveminik yazmıyor öyle birşey. Mağazayı aradım aynı oluyor dediler indirimsiz fiyatı söylediler ☺️ e bebek beni çıldırtıyor bu aralar