Kizlar B vitamini eksikliğinden dolayi kendi doktorum telefondan benexol yazdır sağlık ocağına dedi. apikobal verdi sağlık ocağı doktoru da. Internette hamileler kullanamaz diyor. Kendi dr sordum kullanablrsin dedi ama ben yinede güvenemiyorum var mi kullanan