Merhaba hanımlar bugün ki randevu da kordonun kızımın boynuna dolanmış olduğunu öğrendik doktor 38 e kadar beklemek istiyorum dedi ama her gün kontrol ve nst istedi. Böyle bir durum yaşayan var mı basına gelen? Birazcık endişelendim hatta korktum diyebilirim…