1989-- Duyguscuk aa ebe deyince ben dogum hakkinda kan vereceksiniz sanmıştım ilk kan tahliliymis tok ac fark etmiyor ona
Duyguscuk Farketmez dedi bugün, ama bir dahakine mutlaka sorucam, belki kan şekerine falan bakicak olurlar, teşekkürler kizlar yardımlar icin ;))