Merhaba herkese,
Dün kontrolüm vardı 38.haftaya yeni girdim nst de doğum anında çıkması gereken seviyede sancı göründü ama ben hiçbişey hissetmiyorum bebeğim ters pozisyonda duruyor ve ayakları ile doğum kanalına doğru gitmeye çalışıyormuş diye cumartesi gününe sezaryen randevusu verdi. Ne yapıcam bilmiyorum baya heyecan oldu 😊