Elifeminask Merhaba kizlar benim sabah 5.30 da suyum geldi. 7 de doktora geldim. Suan 11.30 sancim agrim yok. Plates topunda zıplıyorum. Dualarinızı istiyorum
Kk39 Elifeminask allah yardımcınız olsun benim suyum geldikten sonra hemen sancılarım ve açılmam olmustu inş sizinde kolayca olur acilmaniz
busraa_01 Elifeminask Kankamm çok heycanlıyz sağlıkla bekliyorz bebişimizi canim arkadasm dualarım seninle Rabbim bi seste kurtarsın seni güzel dostummmm❤❤❤❤
Nur1903 Bir sancıda kurtulursunuz inşallah 🥰 Darısı benim gibi doğumunu bekleyen o günün hayalini kuran annelere olsun sağlıcakla 🙈🙈 Biz daha 9 haftalığız, umarım bebeğimizi kucağımıza alacağımız günler de gelir🙈🙈😻😻😻
minikcasper Elifeminask hadi gözünüz aydın Allah anneli babalı büyütsün hayırlı güzel ömür nasip etsin inşallah 💜💜