Meric1 Merve2304 benmki 350 gr tam 21.haftada biraz zayıf ama çok ciddi değil dedi. Genetik olabilir dedi. yinede üzüldüm
cutemom95 Meric1 21+5 de 404 gr (yapıştırıcı ismi gibi) 25 cm di. Bizim bebeğimiz minnak olacak galiba ama. (Bunu doktor demedi)
Neefeess Meric1 hiç üzülmeyin yemeğinize dkkat edin annem hamileyken ben geriden geliyormuşum annem beslenmesine dkkat etmiş 4.500 doğmuşum . Çok iri bebek de tehlikeli önden gitmesi şeker vs
cutemom95 Meric1 Işte benim bebeğim e 21 de 350 civarıdır herhalde. Ama sağlıklı çok şükür. Düşük persentilde olabilir. Bebeğiniz kızsa minyon olması avantajına olabilir 😀😀😀 üzülmeyin. Benim 10 gün sonra kontrolüm var. 26 haftam bitmiş olacak. Bakalım ne kadar büyümüş.
Meric1 Neefeess teşekkür ederim kendimde hep zayıftım doktor genetik de olabilir dedi ama işte anne yüreği 😟
Meric1 cutemom95 bana da öyle dedi genetik olabilir dedi kendimde zayıfım zaten buzamana kadar 1.5 kilo aldım sadece. 10 gün sonra bidaha gidegm bklm
Sevil93 21+5 de yani dün gittiğimde 433 grammış,doktorum normal oldugunu söyledi ama bana az gibi geldi😂
Sndsbtn 19+4gıttım 320gram demıstı suan 21+5 bılmıyorum kine kadr oldu ama sadece bebegı beslıcek yıyecekler yemeye calıyorım ıns faydalı olur