Mrvaktas Sarayhelvasi bende de durum ayniii 36+3 acaba dogum belirtisimi hicbi fikrim yok surackta bekliyim🙂
Kubraa333 Sarayhelvasi bende aynı canım ya36+3 gün olduk doktor normal diyo adet agrıları gibi mi seninde
KbraGltekinKaraka Sarayhelvasi aynen kızlar hem keskin bir bel agrısı hemde hafif sızı şeklinde adet agrısı ama arada sırada oluyor . Hatta geçen akşam hiç geçmedi saatlerce dayanılmaz oldu. Kontrole gittiğimde herşey normaldi bende anlamadım
Mrvaktas Kubraa333 benmkisi adet agrisi gibi kasiklardaa hafifte bel agrisi . Daha erken diye ihtimal vermiyorum hicccc
Sarayhelvasi KbraGltekinKaraka evet bel ağrısı ama adet ağrım henüz yok... ya bilemedim bende erkek çocuk belden girer sancı diyorlar ama daha erken karnım da yukarda🙂 ya aşapıya inme muhabbeti doğru mu acaba
Akin59 Sarayhelvasi benimde 30 haftalik ne bizim fakat gobegim aşağıya düştü iki gün içinde erken dogum belirtisimidir acaba perşembe kontrolum bakalım doktor ne dicek
Kubraa333 Göbeğin aşagıya düştüğünü nasıl anlıyosunuz ben 36 hafta dayım anlayamıyorum bazen çok asagıda bazen gögüs kafesime batıyo🙄
Akin59 Sarayhelvasi valla canim kaburga kemiklerin çok bakıyordu iki gün agrisindan yaşamadım uyuyamadim sonra rahatladım farkettimki gobegim gogusaltindan başlıyordu aşağıya inmiş o batmadan gidince gogus altında o zaman anladım aşağıya dustugunu