Oykukilinc Merhaba kızlar 25+3deyim şeker yüklemesini 27.haftamda yaptırıcam araştırınca da 24 ve 28 arası yapılır diyor ama bugün uygulamada şeker yüklemesini artık yaptırmış olmanız lazım diyor geç mi kalırım acaba biraz kafam karıştı