Fatmanz1erva2 Arkadaslar 33+1 haftalik olduk dün dr agittim plesenta alt segment yerlesimli aşağıdaymis 38. Haftada sezeryan dedi dr var mi benim gini olan hangi hastanede hangi dr a gidiyorsunuz
esrAlp Fatmanz1erva2 geçmiş olsun benim bir tanıdığım da vardı isterseniz Meram tıpta Ali Acar var özel muayanesinden gözükün sonra tıpta yaptırır doğumunuzu bebek doğacağında tam teşekküllü bir hastanede olsanız iyi olur
esrAlp Fatmanz1erva2 Ali Acar o yüzden söyledim Meram tıpta Prof siz iyi araştırın benim pek bir bilgim yok ama iki çocuğunu da direk oksijen takviyesi verdiler doğumdan sonra komplikasyon olmasın beneklerde diye sanırım bu önemli bir hususmuş
Bebegm42 Bende18 haftaligim ve eşi aşağıda dedi doktor plesentada kanama varmış çok korktum dusuk tehlikesi için ilaç yazdı bunu yaşayan varmı
Fatmanz1erva2 Bebegm42 ins ilerleyen zamanlarda cikar cnm yukarıya 33 haftaligum benim cikmadi 38 de sezeryanla aliriz dedi dr
Bebegm42 Fatmanz1erva2 inşallah cnm tek dileğim bebeğim in sağlıklı olması yoksa ilk çocuğum da swzeryan bu ikincj