Mom626 Prensesim21 normalde kabızlık sorunu olurmuş ben ilk baştan beri ishalim hiç geçmedi neredeyse doğuma gidicem hala devam ediyor dr her seferinde bol su tüketmemi birkaç gün vitaminleri kesmemi kola soda ve sade kahve içmemi önermişti birde baharat yeme dedi yaptım geçti ilaçlara başlayınca yine aynısı oldu önemli olan nasıl olduğuymuş rengi hafif kan varsa gaita testi yaptıracaktı o zaman bebek tehlikede olabilirmiş ama sıkıntı yaşamadım ayladır alıştım artık ☺️ Doktoruna söyle istersen
Wonderanne Prensesim21 2 3 günden fazla sürerse doktora git bana öyle demişti doktorum 5.5 hafta ishal oldum dışkıda amip çıktı
TugceDmrc Prensesim21 eğer ishalin 2-3 günden fazla sürerse gaita tahlili alıyorlar mikrop kapmışmısın diye
Sirkencubin Prensesim21 normal değildir sıvı kaybı bebeği etkileyebilir. Lütfen doktorunuza haber verin. Kendi kendinize evde geçmesini beklemeyin. Doktorunuz durumunuza göre sizi en iyi şekilde yönlendirecektir.
Prensesim21 Bugün sadce öyle oldu vallh normlde hiç olmam bakalım artık dewam edecekmi herhalde dün baharat ve acıyı çok kaçırdım ondandır
Esilyaa 32+1 im 2.5. Haftadır ishalim geçmiyor doktorum da normal yapacak bişey yok diyor. Gaz sancılarından duramamıyorum bazen
Serifeeegur Benimde 5 gündür devam ediyor. İdrar yolları enfeksiyonu için ilaç kullanıyorum. Ondandır diye düşünüyorum ama bakalım geçmezse birkaç güne doktora gitmeyi planlıyorum
senemyavas 37+1deyim kan+vitamin ilacı kullanmaya başladığımdan beri ishalim. Tahlillerde vs Bi sorun yaşamadım. Kabız olmaktansa daha iyi. Tabi bol su tüketmeyi ihmal etmeyin. Yine de doktorunuza danışın. Uygun gördüğü tedaviyi uygulayacaktır.
Gokce_93 Bende 36+2 yim dünden beridir ilk defa hamilelikte ishal oldum demir hapı kullanıyorum bugün almadım ondan mıdır diye inşallah geçer