Gllkk Buseersoy benm domtorm da 12. Haftaya girince gel demisti yarin gidecemn2 li tarama testine 12+3 gunluk olcak yarın da
Babyy1S Ecenklv 12 de neden yapmadı benm doktorum en iyi sonuc 12 haftayken verr dedi bugun 12+2olduk birazdn gidicem kan vermeye
Buseersoy Glay1995 saol kuzum ya benim 12+1 randevu verdi diğer bebeğim küçük bırakacak birini bulamadım inşallah bişey olmaz
Ecenklv Babyy1S Babyy1S ha bir de cinsiyeti ogrenmek istedik tam 13 haftayken gittik ogrendik canim, yoksa 1 ay sonra ogrenecektik:)
Babyy1S Ecenklv az once geldim doktor kordon bagı bacak arasında rikse atmayalım dedi 13iken gidicem tekrar cinsiyet icin bakalm ins gosterir 🥰
Ecenklv Babyy1S bakin dedim size en iyi sonuc icin erken o haftalar 11-14 arasi yapiliyor ama 11-12 erken kaliyor, hayir demistiniz:)
Babyy1S Ecenklv ben cinsiyet icin gitmedm cnm ikili tarama testi 12de daha net oldugu icin gittim aynı şeyden bahsediyorzdur umarım 😁
Cansen Geçen gün yaptirdim 11. haftamda yani.. doktor onemli degil bir hafta once veya sonrasi dedi bana