Deryalimon
Güzel pratik bir şeye benziyor canım ben mesela bu tarz şeyler hiç almadım. İhtiyac doğrultusunda almayı tercih ediyorum, bu hanfendenin durumunda cok pratik olmuş mesela ama belki senin durumunda gerek bile kalmayacak. Happykidse cok anne var buhar makinesi aldık ettik boşuna almışız diyen. Herkesin aile/gündelik Hayatı farklı sonucta. Birine cok ihtiyac gelen diğerine gelmiyor o yüzden önce tecrübe etmek bana daha mantıklı geliyor. İhtiyacım olursada alırım her zaman alinabilinecek seyler bunlar ama o zaman kullanacagimdan emin olarak alırım ☺️🌸