Çok teşekkür ederim kizlar..☺️ ben 4.aydayim vinalac in içinde 400mg folik asit var ve ben doğuma kadar fazla gelicegini düşündüm belkide yanlış düşündüm bilemiyorum. Ama doktor istersen decavit kullan diye onu yazdı bugün alicam eczaneden de kutusunda ne kadar folikasit içerdiğini bakıp bana soleyebilirmisiniz rica etsem🌼
Nedense cok takinti yaptım bu folikasit olayını🤦♀️🤦♀️