Günaydın herkese. Biraz moralim bozuk. 31+5 günlük hamileyim. Hayatım boyunca yürüyüş yapan bir insandım. Is geregide sürekli ayaktaydım. Son 2 aydır pandemiden dolayı raporluydum doğru düzgün dışarı çıkmadım. Ama her fırsatta gene 5 dk da olsa yürüyordum evin etrafında. Ayin 2 sinde yani 31+3 de çok hafif bir sancıyla uyandım ama çok önemli bi ağrı değildi sadece rahatsız edici bir ağrı geçer diye düşündüm. Idrar yollarinda hamileligimin başından beri sorun var ve bazen bu agrım oluyodu gene öyle düşündüm. Çarşıya gittim işlerim vardı öğlen oldu agrım hiç geçmedi doktorumu aradım hastaneye gelmemi söyledi. Gittim hemen ultrasondan bebek aşağı baskı yapiyo dedi. Çok yürüyüp yürümediğimi sordu bende hergün düzenli yurudugumu söyledim. Sonra nts ye soktu çok hafif agrım çıktı. Alttan muayene ettiler rahim ağzımda yumuşama oluşmuş ve parmak giriyomus normalde girmemesi gerekiyormus. Doktor eğer gelmeyip geceye kadar sancı cekseydin 3 4 cm açıkla gelirdin ve bebeği direk sezeryanla almak zorunda kalırdık bebek küçük olduğu için normal doğurmazdım dedi. Direk yatış yaptilar. Akciğer gelistirirci ilaç, bebeği tutması için ilaç serum iğne ne varsa yaptılar. Doktor ertesi gün kontrolde çok hafif sancılarım olduğunu ama sorun yaratcak kadar olmadığını söyledi. Maksadımız bebeği 34 35 e kadar içeride tutmak dedi. Daha fazla tutabilirsek tutabildigimiz yere kadar tutarız ama kesinlikle vc hariç ayağa kalkmicaksin suan sana sanci versem direk dogurursun dedi. Çok üzüldüm ve çok korktum başına böyle bişey gelen oldumu daha önce. Şimdi vc de bile rahat değilim bu gidişle kabiz olucam farkinda olmadan ıkınırım diye çok korkuyorum. Yol gosterin anneler 😔