Günaydın tatlı anneler 🥰 30. haftamdayım, birkaç gündür sabah uyandığımda, yataktan kalkıp yürümeye başladığımda sanki gece sürekli yürümüşüm, sırtımda birşey taşımışım gibi ayaklarımın altı ağrıyor 😅 bu normal mi var mı sizde de? Sabah yataktan kalkar kalkmaz neden olur bu ayak ağrısı?