Akty0753 Arkadaşlar merhaba perinatoloji bölümunde 2. Düzey ultrason cektiren varmı doktorumun önerdigi biyer var ama çok pahalı 600 lira isteniyor bu zamndada çok geldi bize açıkcası avrupa yakasında uygun fiyata cektiren varmı acaba