Ozgeeeozge Selam kızlar sizde durumlar ne? Ne ağrım var ne sancım hiç gelesi yok bizimkinin 😊 Ama hiç uyutmuyorda sabaha kadar bir o tarafa dönüyorum bi diğer tarafa artık doğurmak istiyorum…🤦🏻♀️
Dudubicerr Ozgeeeozge bnm adet agrisi gibi 1 haftadir uyku yok hic gece gunduz boyle 2 saatte bir agrilarim oluyor sende yok mu hic boyle birsey
Beyzaaaa Ozgeeeozge bende 39 haftamdayim karnım baya assagiya indi ama bı belirti yok halen yarın kontrol var bakalm ne dicek doktorum bebeğimde iri biraz durdukça kilo alıyor 😣🥺
Ftmanzlm Ozgeeeozge 36+4 düm akşamları kasılmam cok oluyor dün doktora gittim doğurmak istıyorsan hergün 10 bin adım ve duş dedi hareket edeceksin ki sancın oldun acılsın dedi yoksa olmaz dedi
Bumbum Ozgeeeozge kesinlikle 😊hayırlısı ile sağlıkla gelsinde kuzucuklar pazartesiye kadar olmazsa suni sancı ile doğum başlayacak sende durumlar nedir
Ozgeeeozge Bumbum yarin kontrolüm var bakalım ben diyecek Dr umuz insallah benimkinde en geç Pazartesi gelmiş olur 🤷🏻♀️🤗
Ozgeeeozge Dudubicerr yok ne sancı ne agri hiç bisey yok en ufak 🤦🏻♀️ Geceleri sağa yatıyorum sağ kalçam sola yatıyorum sol kalçam agriyor sabaha kadar donup duruyorum 🙄 seninki ne kadarlık
Dudubicerr Ozgeeeozge 34+2 bnm pazart3si doktora gittim 2300 olmustu . Dogumum yakin ondan boyleyim doktor bebegin yerlesmis dogum pozisyonunu almis dedi 13 temmuzda doluyor gunu ama temmuzu beklemez haziran sonu en gec dogar dedi sen yine hazirlikli ol dedi
Bumbum Gencdijle nişanım geldi fakat sancı ağrı hiç birşekilde yok evde hareketler yaptığım halde 🙈 öyle oturan biride değilim 😊 sizin çok oluyor mu sancınız doktorunuz ne dedi
Ozgeeeozge Beyzaaaa benimde karnım indi ama hiç sancım yok🤷🏻♀️ Aynen yarin benim de kontrolüm var hayırlısıyla doğar bebişlerimiz insallah ☺️
Ozgeeeozge Ftmanzlm bende çok yürüyorum squat yapıyorum ama henüz bi etkisini görmedim yorgunluk dışında😁 insallah açılmam Vs olmustur da yarin kontrolden sonra Dr um yatış verir 😁😁
Gencdijle Bumbum öncesinde de her gün ara ara oluyordu son iki gündür özellikle akşamları daha fazla oluyor. Doğuma 5 gün var. Doktor vaktinde gelir dedi nst için de iyi dedi. Sancıdan bahsetmedi
Bumbum Gencdijle canım hayırlısı olsun hepimiz için benim öncesinde de hiç yoktu nts de hiç sancım çıkmadı pazartesi son gün benimde insallah hepimizden en kısa zamanda güzel haberler gelsin bebişin cinsiyeti nedir