Anne2727 Gunaydin kizlar , 37 haftalik hamileyim kiz bebege adet sancim var normalmi acaba ? Ilk bebegim olucak hayirlisiyla . Dogum oldugunu nasil anlarim
ruveyda98 Anne2727 aynı durum dünden beri bende düzensiz var sancıların düzenli ve artarak gelirse doğum sancısı demekmiş canım benimde ilk gebeliğim ama hala düzensiz kontrol et bakalım kendini artarsa gideriz doktora 😊
ftmctn5151 Bende de oluyor 37+4. Yalancı sancı sanırım dayanılmayacak kadar olmuyor. Geçiyor bı süre sonra düzenli de olmuyor.
Anne2727 Banada gecen hafta iki doz cigergelistirici igne yapildi sancim vardi suan arada bi gidip geliyo