Busram23 benim bir ay sütüm çoktu sonra stresten midir yorgunluktan mıdır bebeğe bakmaktan beslenememekten mıdır artık nedendir bilmiyorum baya azaldi baştan hem mecbur mama verdik hem emdi şimdi saginca biberonun dibi anca süt oluyor bi anda böyle oldu 48 gün oldu doğum yapali bende adet olur muyum acaba ne zaman olurum spiral taktirmayi düşünüyorum adetliyken takılıyor diye biliyorum