sinemmrt Oozade canımmmm ne oldu duydunmu benim de 2 cm kesesi var ve son adetime göre 6+3 tü ne bebek ne kalp atışı görmedi 10 gün sonraya çağırdı cok üzgünüm sen duydunmu sonradan
Oozade Samiraa valla canım bende dun gittim 2 haftası var dedi daha tedirgin oldum biraz kesem baya buyudu
ysmkml Samiraa yani şöyle sadece test yapmıştım ve kan vermiştim ama sonra araya tatil haftasonu yasağı filan girdi iki gün sonra kan verip yükselme olup olmadığını bilmiyordum yani sağlıklı bir gebelik mi diye gitmiştim 🤗
ozgei insan_insan masallah 🧿 darisi başıma yaaaa 🤲 Düşük riskim varmış kesenin şeklini beğenmedi doktor, 3 gun once bebek 1,5mmydi, haftaya sali bakalim dedi kalp atışı duyulur inşallah bu sefer bırakmaz beni bebeğim🤲