5858g Funda_karabas yok ya kimse makyajını sil demez sana bende dün doğum yaptım rimel sürdüm sadece ağlarken aktı biraz ama olsun kimse bişey demedi sil diye😂
Deebg Funda_karabas oje sürme canım oje sıkıntı olabilir parmak probu takıyorlar doğum esnasında ojeden okumuyor prob
Buketcaliskan35 Tabii ki de yap . Sildirmezler . Doğum fotoğrafçılarına bak instagramdan , makyajlı ojeli çok kadın var . Kendini iyi hissetmen için biraz yap tabi ☺️💘
Purple13 Funda_karabas bende öyle yaptım sadece rimel göz kalemi vardı saçlarıda yapmıştım ne saç kaldı ne rimel😂😂 toplamışım saçları gözlerimin altı siyah😬 ama moral olur yap kız sancılarda bir kaç güzel foto yakalamışlar. Zaten kucağına aldığın an fotolarda kendini bile görmüyorsun kucağında muhteşem bir şey oluyor.sağlıkla al canım💓
mermaid-nm Funda_karabas rimele dikkat edin bence kirpik kıvırıcı ile kıvırıp bırakın doğumda hem doğal görünüm olur bir kaç arkadaşımın simsiyah gözaltları ile hep resimleri:) doğum sonrası oda fotolarından önce yaparsınız rimelle daha canlı ve iyi durur
1Anne_ Funda_karabas doğumdan sonra yao cnm doğum esnasında makyajın birbirine girer tabi normal doğumsa
Pamuuk Funda_karabas yüz makyajına sıkıntı etmiyorlar oje sıkıntı olabilir cünkü allah vermesin olası bir durumda parmaga bişey takıyorlar ya nabız içinmi artık neyse ondan dolyı benim doktrum önermedi oje hemen müdahale için
Sibelgokhan Funda_karabas kusura bakma Ama çok komik bir soru olmuş .Normal doğum yaparken o makyaj yüzünde kalırmı ? Terleyince makyaj yüzünde daha kotu bir hal alır.
Selin17 Funda_karabas oje kabul etmiyorlar ameliyathane ortamı steril diye ama makyaja birşey demiyorlar