Öncelikle merhaba hanımlar
40 hafta 1 günlük gebeyim ilk hamileliğim doktorum yarına gün verdi bekleyelim bir sıkıntı yok dedi ancak benim gece 2 kere suyum geldi iç çamaşırım ıslandı hafif pembemsi bir lekelenmem oldu ve hafif kasik bel ağrılarısi şimdilik beni rahatsız etmiyor ama şiddetlenene kadar gitmelimiyim beklemelimiyim evimde fikrinize ihtiyacım var tecrübem yok bebeğimin de hareketlerinde bir sıkıntı yok