Rabia95 Gd1992 Benim doktorum yaptırmadı üçlüyü, ama yaptıralım dese kesinlikle yaptırırdım. Detaylıya giricem inşallah. Doktorunuz nasıl yönlendirirse öyle hareket edin 🙏🏻
GGamzee Gd1992 günaydin canim 2li taramam cok şükür temiz cikmışti doktor 3lü tarama icin randevu vermişti bende yaptırdım cok sükur oda temiz cikti ayrintilida yaptırdım oda temiz normal çikti
sukayhanacar Gd1992 2li temiz çıktığı için doktorum gerek görmedi detaylıya giricem 2 hafta sonra onu bekliyoruz canım. doktorun neyi gerekli görüyosa onu yapar zaten doktorun istediyse yaptır
GGamzee Busra-1819 canim ben suan 24+5 deyim haftaya yani 25. haftamda şeker yukemesi icin gidicem ikili testimi 12. haftamda 3lu testimi 16. haftamda ayrintiliyida 21. haftamda yaptirdim ben kendim kafama gore gitmedim hiç her defasinda doktor şu zamanda gel diyodu
m_yel Gd1992 ikili testin sonuçlarını çarşamba günü aldım, doktorum üçlü test için bir şey söylemedi, 5. ayda detaylı ultrasona gitmemi söyledi, onu bekliyorum
GGamzee Busra-1819 benim ilk gebeligim duyduğum kadariylada zorunlu degilmiş ama benim doktorum yaptırmamı tavsiye etti bebege ve bana bi zararinin olmadigini soyledi bende oyuzden yaptiricam eger aklinda soru isaretleri varsa doktoruna sor derim senin icin en iyisini doktorun bilir
Semanurry Busra-1819 kan tahlili alınarak olan bir test ikili test neden düşüğe sebep olsun 😏 insanlar neden öyle fikirler veriyor çoğu hamile kadın yaptırıyor bu testleri